För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas. Specifikationer: Anslutningsantal: 4 Antal kablar: 4 Avgassystem: Före katalysatorn Bultmått: M18 x 1,5 För OE-nummer: 032 906 265 F Kabellängd (mm): 390 Kontakthållarform: D-form Kontaktstift färg: Svart Lambdasond: Gänga förinfettad Lambdasond: Reglersond Längd (mm): 500 Polantal: 4 Utförande ledningsisolering: med silikonbelagd isolering i flätad fiber Vikt (kg): 0,127 Originalnr: 032 906 265 F, 036 906 265 C, 06A 906 265 AM, 06A 906 265 E, 32 906 265 F, 32906265F, 36 906 265 C, 36906265C, 6A 906 265 AM, 6A 906 265 E, 6A9 062 65A M, 6A906265E Produkten passar dessa bilmodeller: audi a3, skoda octavia i, octavia combi i, vw bora i, bora variant, golf iv, golf variant iv